Welcome To My Blog....

Dunia ini umpama lautan yg luas. Kita adalah kapal yg belayar di lautan telah ramai kapal karam didalamnya.. andai muatan kita adalah iman, dan layarnya takwa, nescaya kita akan selamat dari tersesat di lautan hidup ini.

Bengkel MPV - Pemprosesan Makanan

Bengkel MPV Pemprosesan Makanan di SMK Pak Badol telah digunakan secara rasminya pada Mac 2008. Bengkel ini digunakan khusus oleh pelajar 4MPV dan 5MPV iaitu kelas yang hanya mengambil subjek teras dan subjek MPV. Maksimum untuk penggunaan bengkel ini adalah seramai 25 orang..


Gambar pada bahagian Pemprosesan di mana terdapat 25 buah dapur, peralatan pemprosesan yang secukupnya. Kemahiran yang didapati disini amatlah bernilai komersial kerana pelajar dapat menimba ilmu dan pengalaman secukupnya untuk membimbing mereka ke arah menjadi usahawan makanan atau teknologis dalam bidang makanan.

2 comments:

salam...sy azlina. pelajar dari utm skudai, kursus pendidikan kem.hidup.. sy ditugaskan untuk menyiapkan tugasan organisasi pengurusan bengkel. tugasan ini minta sediakan draf senarai keperluan ruang bengkel dan peralatan bengkel...disini, sy ingin meminta jasa baik ckgu utk menolong sy menyiapkan tugasan ini... email sy tnazlina@yahoo.com. terima kasih..

 

maaf.. tapi dia ni jarang dah check blog dia.. cadangan saya, awak hubungi dia melalui email ye..

 

Post a Comment