Welcome To My Blog....

Dunia ini umpama lautan yg luas. Kita adalah kapal yg belayar di lautan telah ramai kapal karam didalamnya.. andai muatan kita adalah iman, dan layarnya takwa, nescaya kita akan selamat dari tersesat di lautan hidup ini.

CAMERON 2010...


Dah 2 bulan kawen baru sempat nak gi honeymoon..tu pun gi cameron highland je..Best gak la sebab suhu minimum 10C..dahla tengah musim roses n strawberry..memang berlambak2 la dijual di pasar malam Brinchang ataupun di Kea Farm...



 Ni kunun nk try petik daun teh..tp xbest pn..nampaknya karier ni xsesuai..Cameron Valley...

Lepak dulu..penat gak hiking Cameron Valley ni...




Seri Juliana Chalet view...Tokey dia pioneer Melayu yang buka hotel kat Brinchang...kaya woo..rumah macam banglo Yusof Haslam kat atas bukit sebelah chalet dia..

1 comments:

seronoknye gi honeymoon...

 

Post a Comment